Mervesonerr mucizemizibekliyoruzz hmm kimi makinelerde bebek ayarı varmış ama bende yok ipekli var ama oda sıkmıyor ıslak bırakıyor o ayar
mucizemizibekliyoruzz Mervesonerr bende de bebek ayarı varda baby&alergy plus diye geçiyor 60 derecede 2 saate yakın yıkıyor mahvolur çamaşırlar küçülür ya yıkamadım onda. Zaten temiz koksun tozu gitsin diye attım ben
Mervesonerr mucizemizibekliyoruzz bende 30derece 30dakika yaparım ama ya küçülürse renkleri birebirine karışırsa diye endişeleniyorum
mucizemizibekliyoruzz Mervesonerr pamuklu değilmi zaten hepsi o yüzden bişey olmaz. Beyazlarla tenklileri ayırın tamamdır
mucizemizibekliyoruzz Mervesonerr beyazlarla at canım bişey olmaz okadarcıktan 😊 dediğim gibi zaten boya yok öyle boyamazlar birbirlerini yani.
Busratye Mervesonerr ben bugün baktım alacaktım ama elde tıkama yaxıyordu üstünde makineler için matik alın diyordu sizinkilerin üstünde tam olrak ne yazıyor
Mervesonerr Busratye dalan roxy matik canım arkasında elde yıkamak istiyorsanız elde yıkama yazanı alın diyorlar
Mervesonerr Bende dün yıkadım yumuşatıcı kullanmaya gerek kalmıyor yumuşacık oluyor ama kuruyunca pek kokusu kalmıyor bi yandan iyi aslında biz bile bazen yumuşatıcı deterjan kokusundan rahatsız oluyoruz daha yeni doğmuş bir bebeğe kokmaması iyi
FeyyazZeynepBabayiit Kızlar dalan roxy yumuşatıcısı alınmalı mı sizce kokusu bebeği rahatsız etmez mi bende kararsızım almada
Busraae umranozby canım bisey sorucam sana benim makinamın durulama programı 19 dk sadece durulama yapıyor sende o şekilde mi durulama yaptın?
Ayse_92 Mervesonerr ben duru granül matik aldım çok memnun kaldım kokusu temizliği tavsiye ederim kalıntı falan da olmadı hiç