AselLinaMom
Aynisi başıma geldi bilgilerimi girdim tam 4 te giriş yaptım sayfa uzun süre açılması zaten çıktım tekrar girdim yine aynısı oldu tekrar demedim randevu bulunamadı dedi. Bunlar 5 dk içinde oldu. 182 aradım direk arama sonlandırıldı dedi çalmadı bile. İkili tarama testi yaptırdım sonucunu görmem gerek 2 martta gtimem lazım 15 günü geçerse tahlil günü tekrar kan vermek zorunda kalıyorum diğerinde de randevu bulamadım 15 gün içinde testim yandı gitti doktorda maşallah randevusuz bakmıyorum diyor delirmemek elde değil sanki kendileri bilmiyor randevu bulunmadığını.