Az önce lavobaya gittiğimde belli belirsiz kahverengi gibi bir kan gördüm iç çamaşrıımda en son 11. Haftamda olmuştu bir daha olammıştı. Kanama normal değil bunu biliyorum hastaneye gitmem lazım bunuda biliyorum ama eşim şuan malesef işte gelmesine 1,5 saat var. Bebeğimin hareketlerini hissediyorum şuan Yarın mı gitsem yoksa eşim gelince acilden mi gitsem bilmiyorum şuan sakin olmaya çalışıyorum çünkü yapabilceğim bişey yol beklemekten başka