Gokce57 Kızlar merhaba 17 haftalık hamileyim 10 gün önce beta hcg değerim 11474 du bugün 8103 cıktı düşmesi normal mi ?
blueberyy00 Gokce57 belli bir haftadan sonra beta düşüşe geçer diye biliyorum ama 17 haftada hangi gerekçeyle beta baktılar ki
_aren Gokce57 laboratuvardan farklı referana değerleri olabiliyor cihazlardan dolayı öyle birşey olabilir her cihazın farklı referans aralığı vardır. Ama öyle bir durum değilse bence doktorunla görüş sorun olabilir
Gagi 17 haftalik birine neden beta hcg bakilir ki. Düşmesi de anormal bence değerler de düşük geldi bana. Doktorunuzla mesai bitmeden bi görüşün isterseniz
Gokce57 Gagi 10 gün önce kan almışlardı sebebini hatırlayamadım bugün de 3 lü test için kan verdim öyle fark ettim cumartesi günü kanamam olmuştu düşük olmasın diye iğne yaptılar ondan telâşlandım
blueberyy00 Gokce57 biliyorum betaya bakıyorlar da onu oranı ilk hamile kalırken baktiklarimiz gibi değil diye biliyorum kendinizi korkutmayin birşey yoktur bence
ipekveatlas Gokce57 4 gün gecmis aradan ama görünce yazmak istedim beta değeri belirli bi haftadan sonra düşüşe geçer🙂