Parpali 41. Haftayı bitirdik 42 ye gircez herhün duş alıyorum yürüyüş yapıyorum nerdeyse herşeyi denedim ama tık yok yorulunca sancılarım gelio beş dk da bir ama dinlenince geçiolar anlamadım gerçek mi değil mi neler yapabiliriz bu şekilde doğumu geciken varmı neler yaptınız ve ya yapıyosunuz kızlar?
NekwaSultan Parpali ilkim 42 de dogdu canım 2. De 40.6 da oda dr eliyle açtı. Kesin ondan. Bir tehliken yoksa bekle.
Parpali NekwaSultan canım bekletmiyolar birda iki gün içinde gelmesse suni sancı vercekler kendi sancılarım gelsin istiyorum ama nasıl devamlılığı sağlicam sanvılarda hiç bilmiyorum 🙈🙈 devamlı gelir geri kaçıyolar doğum sancısı mı onuda bilmiyorum nst de 80 falan çıktı sancılar kaç olması lazım yüksekliği doğum için acaba biliyomusunuz?
NekwaSultan Parpali ben son aylarımda dr.a gitmedim 2. De de son kontrolume giymemiştim ztn 😊 Duzenli 100 ve üstü olması lazm