K88_ Merhabalaaaar bugün 37. Haftaya girmiş bulunuyoruz :) sizde de bu hafta hareket azlığı oldu mu bugün dürtünce hareket ediyor sadece 🙄
Leylayz K88_ bende 37+1 im evet hareketleri azaldı bende de yerleri daraldı bence o yüzden sola yatınca biraz hareket ediyor
denizvebulut K88_ 37+5 bende de çok azaldı. Sürekli korkuyorum ama muayenelerimiz gayet iyi. Doktorum günde 10un altına düşmesin hareketi diyor. Sürekli elim karnimda. Durtunce tepki veriyor 😁
ttsleylagnc Kızlar bende 37+1im kasılmalarınız ne durumda .Ben çok fenayım ağrılarım bu iki günde çok arttı bel ve vajina bölgemde.Ve akıntımda çok arttı.Sizde de böyle mi ?