SiibeLLa bende yaptırmayı düşünüyorum ama tam takım fiyatlar çok yüksek geldi bana . olmazsa sadece tulum şapka yaptırayım hatırası olsun diyorum, bende sayfa araştırıyorum burda bekliyim 🤗
Edafkrt https://instagram.com/neymdesigntr?utm_medium=copy_link her iki çocuğumuda burdan yaptırdım nasipse 2 hafta sonra giydircem gayette uygun ben memnun kaldım
Elif0611 Edafkrt merhaba site bana cevap bile vermiyor ama ben ücretide attım siz memnun kaldınızmı acaba ben dolandırıldımmı🤦🏻♀️