Hbbusra bende 17 haftalık gebeyim bugün pozitif olduğumu öğrendim. Doktorum günlük bana rapor ver dedi ssdece okadar, kan sulandırıcı iğneye şimdilik gerek yok dedi. İlerleyen günlerde ne olur bilmiyorum şuan 1. Günüm boğaz ağrım dışında hiçbişeyim yok, 3 doz aşılıyım inşallah aşılar etkisini gösterir🤲🏻 Geçmiş olsun sizede olumsuz düşünmeyin keyfinize bakın ben kendime şimdi starbuckstan kahve söyledim onu bekliyorum hevesle 😂 gelip geçicek allahın izniyle moralinizi yüksek tutun