Adaryona bu sorununuzu çözmeden çocuk sahibi olmanız kötü olmuş açıkçası.Ben de bu rahatsızlıktan muzdariptim ve tedavimi olduktan sonra hamile kaldım ve ilk haftalarda 2 kere vajinal muayene oldum.İyiki tedavimi olmuşum gayet rahattım muayenede.Size tavsiyem hamilesiniz tedavi olmaz hamileyken ama en azından terapi alın çok sıkıntılı bir durum çünkü.Ve ilk haftalarda vajinal muayenenin bir sakıncası yok.Plesentanın aşağıda olduğu durumlar ve düşük riski olduğunda sakıncalı diye biliyorum