Kızlar selam. Şuan 36+3 üz. Haftaya 37+3 te çatı muayenem var. Acaba haftasonu ağda yaptırsam mı? Doğum öncesi yaptırırım demiştim aslında çünkü 37 de yaptırınca doğuma kadar yine uzayacak. Ya çatı muayenesinde ağdasız ya doğumda ağdasız kalacağım. Ya da ikisinde de jilet yapıp mı gitsem bilemedim. Ağdadan da korkuyorum kasılırım diye. Siz nasıl yaptınız