Kızlar bugün ikili taramaya girdim 14.haftamdayım güç bela kendisini gösterdi 3.kez girdiğimde anca ölçüm yapabildi doktor pozisyonu uygun değilmişti cinsiyeti kıza benziyor ama ayrıntılıda daha belli olur dedi değişme imkanı var mı erkek daha erken belli ediyor kendisini diye biliyorum