esradgn123 İlk kan verdiğimde beta 191 di Bugün bir gün sonra yine kan verdim 282 çıktı Normal mi acaba 🤔
Mavidunyamm esradgn123 valla bilemedim şimdi normal de Bir gün ara ile veriliyor. Eğer bir gün ara ile verseydiniz artış az. Ama bilmiyorum inşallah bilen biri çıkar 🥺
Pemberuya esradgn123 Eee normal bence kuzum. Ben ilk 122 ile öğrendim, ertesi gün yine kan aldılar 300 çıktı
motherofcats 24 saatte bir değil 48 saatte bir verceksiniz. 48 saatte 2 katına çıkmalı. 1 gün arayla verdiğiniz değerle bir yorum yapılamaz.