M123M bende tam 40da muayene oldum çarşamba günü sancim da cikiyodu ama hissetmiyordum suni ister misin dediler yok dedim bekleyelim cuma gel dedi doktor. Cuma gecesi nişan geldi sabaha sancılar sıklaştı öğlen gittim hastaneye yatış yapıldı cumartesi doğum oldu. Bende daha gelmez bu hiçbir belirti ve sancı yok diyordum tüm belirtiler aynı gün oldu sabahına doğum oldu 😂