Buse-26 gebelikten önce başlanması gerekiyordu ama ben test yaptım çok slik çıktı doktora gittim daha önce düşük yaptığını söyledim oda hemen testleri yapmamız lazım dedi ve kan ptılaşması çıktı başladım hemen çok şükür 3 aylık olduk 3 haftalık falandı başladım doktor belli geç kalmış olabiliriz dedi çok şükür bişe olmadı