NurKaradmn canım 12 gün önce dpgum yaptım ilk birkaç gün bende emziremiyordum. Aglıyordum kanamıştı göğüs ucum hatta. Zeytinyağını ısıttım ılık olunca pamukla göğsümde beklettim uzun süre her gn yaptım. Bana iyi geldi. Gece yatarken de göğüs kremi sürdüm.(lansinoh) Sıcak havlu da yaptım ara ara. Dahalen acıyor ama biraz dhaa rahatım en azından kanama yok. Sütünü sav öyle ver birkaç gün bende öyle yaptım. Stümün çogalması içinde bol bol helva ve semiz otu yedim. Semiz otunu yogurtladm.dene derim inşallah sana da iyi gelir. Göğüs acısı çok kötü bilirim :(