Kızlar Merhaba,
Sebepsiz infertilite ya da düşük sebebiyle bu testi yaptıran var mı ?
Bağışıklık testlerim yapıldı lupus sınırda çıktığı ilaç vermedi doktorum.CRP ve SEDİMENTASYON testi yüksek çıktığı için bu hafta Romatolojiye gideceğim.Bu testle bağlantılı olabilir mi ?
Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim 🙏