EdaGneZincirkran merhaba yazdıklarınız o kadar tanıdık geldiki aynı haftada benimde bebeğimde gelişim geriliği ortaya çıktı bende hemen perinatoloğa gittim o kadar üzüldüm ve ağladımki o dönemde çok şükür bi sıkıntı çıkmadı sadeceminyon bi bebek olucak dediler bizde eşimde bende minyonuz genetik dediler bende 1eylülde sezeryan olucam çünkü böle küçük bebekleri dışarda dahaiyi büyürdiye çok beklemeden alıyorlarmış doktorum öle dedi 🤷♀️ Sizin adınıza çok sevindim sağlıkla kucağınıza almış sınız bebeğinizi inşallah darısı başımıza 😊Bu arada bebeğiniz kaç kilo doğdu