Kesinlikle bende redmi öneririm. Apple çok şarj yiyo onun haricinde samsungların da pil ömrü artık kısalmaya başladı. Huawei de play storu yok. Yani map falan kullanılmıyo. Chrome u yok. Ama redmi kamerası gerçekten çok iyi. Bide diğer telefonlarda batarya 4000 amperken redmide 5020 amper. Pil gücü de bi o kadar kuvvetli. Bataryası en iyi olan şuan redmi. Pil ömrüde uzun ben telefonla oynadığım halde bazen iki gün şarja takmadığım bile oluyo. Telefon konusında biraz araştırmayı seviyorum.