Dmrslm Haftaya girdik . Önceki haftalarda daha çok oynamasını hissediyordum bir kaç gündür ara ara hissediyorum çok hissedemiyorum normal mi tecrübesi olanlar bilgilerini paylaşırsa sevinirim ?
Denzk Dmrslm Benim de aynı 24 haftadayım. Geçen hafta güm güm buruyodu şuan seyrek ve daha hafif normal sanırım
Hakiko Dmrslm bende 24+6 yım yorulduğumda nerdeyse hiç hareket etmiyor uzun süre yatıp dinlenirsem başlıyor hareketleri
0103qsf Dmrslm ya bende 29m ve bende aynym canm onceden uykumdan uyandıran cocukta tk yok hareket var ama hafif naif anlamadm ben bu bebeleri
Dmrslm Denzk Özellikle geçen hafta felan çok hissediyordum yemekten sonra gece felan bugün özellikle yemek yedikten sonra yattım tık yok sabah kalktığımda hisseder gibi olmuştum o kadar normaldir inşallah
Dmrslm Hakiko Geçen hafta felan çok hissediyordum bugün hiç tık yok yemek yedikten sonra yattım hissediyim diye bana mısın demiyor 😅 İnsan hissetmeye alışsınca sonra hissetmeyince endişeleniyor hemen
Denzk Dmrslm Ben bugün doktora sordum 6-8 saat haraket etmezse sıkıntı yoksa sorun yok dedi. Bir de günde 10 kere haraket etmeliymiş takip edin siz de
Dmrslm Denzk Bu 10 hareketi ben sayamıyorum ya bazen peş peşe oluyor sonra uzun süre olmuyor felan nasıl sayıcağımı bilmiyorum
Zuzu04 Bende 24 haftalığım geçen hafta sürekli haraket halindeydi bu hafta dediğiniz gibi çok nadir. Normal ama
Dmrslm 0103qsf Bir de 29 maşallah bebeler kafalarına göre takılıyor demek ki Rabbim sağlıkla kucağımıza alıp büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻