KiymetUzr triko kışlık elbiseler hayat kurtarır. Onun dışında tayt giyiyorsanız normal giydiğinizden 1 beden büyük alabilirsiniz. Yüksel bel eşofman altları çok rahat oluyor. 12 den beri ben de ne giyeceğimi şaşırdım artık 🙄 hamile taytları falan karın çıkmadan olmuyor, 21+2 deyim, penti den aldığım s beden hamile taytı yeni yeni olmaya başladı.