Sybabyss benim oğlum 3860 doğmuştu hastane çıkışı tam denk gelmişti üstüne 40 ı çıkana kadar giydi ama ayaklı olduğu için geriyordu tabi yani normalde 1 ay kadar anca giydi diyebilirim açıkçası bu süre içinde 0 3 lerini de giydi onlarda 4 . Ayına kadar ayaksızlar iyi olsu ayaklılar gerdi yine