acelyamom öğrendiğimden beri agrıyor özellikle oturduğum zaman yürürken yatarken yok sabah kalkıyorum hiç agrım yok gün boyu oturdukça artıyordu şimdi oturma simidi aldım ve rahatladım özellikle sandalye falan hiç oturtmazdım ve agrım hemen başlardı eğer oturma simidini kullanırsam yine agrım yok kullanmadığım an başlıyor