Ezgiulucan Kızlar selaamm. 37 haftalık olduk artık. Normal doğumu rahat geçirebilmek icin neler yapmalıyıımm tecrübelerinize ihtiyacım var 😍🥰💚
Feyza-nur Ezgiulucan öncelikle sakin olmak yapılabilecekler arasında ilk sırada sonra sancın geldiğinde burundan nefes alıp ağızdan vermelisin ve sancıya değil nefese odaklanmalısın
Asudeprenses Ezgiulucan eşinin hep yanında olmanı tavsiye ederim canım, sanci geldikçe beline masaj yaparsa daha az ağrı çekersin, ve merdiven inip çıkman süreci hızlandırır, çabuk açılman ilerlemiş olur ,2 kez normal doğum yapmış biri olarak bunları öneririm 😉
Glzz Ezgiulucan ben. Plates topuna otırdum haff hafif zıplamştm onun hareketleri var doktoruna sorablrdn acılmamda cok fayda saglamişti canım..38 hafta olunca tekrar baslıcam inşallah 🤲🏻🥰
Ezgiulucan Asudeprenses çok teşekkür ederiim son 2-3 gündür özellikle geceleri şiddetli regli sancısı gibi sancı çekiyorum🥺
Glzz Ezgiulucan onun nasıl yapşdgnı tam öğren canım meryem ana otınuda okumuştur benim aile suya koydu..Allahm yardmcn olsun🤲🏻
Acemianne__ Ezgiulucan Benim doğumum kolay oldu dikişsiz doğum yaptım hastaneye gittigimde 7 cm açılmam olmuştu fayda ettiyse bana yaptıklarımı yazmak istiyorum inşallah size de fayda eder🌸Çok şey yapmışım gibi duruyor ama yürüyüş dışında hepsini ben SADECE SON HAFTA yaptım o yüzden pes etmeyin 🌸 son 4 gün hurma kaynattım suyuyla birlikte tükettim. Doğum yaptıgım günün akşamı 3 saat yürüdüm. Ondan önce de fırsat buldukça yürüyüş yaptım merdiven çıktım. Adaçayı içtim. 5 6 kez perine masajı yaptım hindistan cevizi yağı ile. Nefes egzersizi çalıştım. YouTube da gebe eğitim okulu kanalında videolar var onları izledim. Sancım başlayınca evde bekledim belime sıcak su tulumu koydum. Sancı girince bacaklarımı iki yana açtım popomla yuvarlak çizdim. Plates topunda esneme yaptım. Derin nefes aldım sadece nefese odaklandım zaten geri verene kadar sancı geçmiş oluyor. Kendime inandım yapabilirim dedim. Ve doğum anında karnımdan deriiiiin nefes alıp ıkınabildiğim kadar uzun ıkındım sanki nefesi popomdan çıkarıyor gibi😅 Lütfen sizde yapın inşallah faydasını göreceksiniz 🤲🏻
Asudeprenses mavi_8 evet süreç daha çabuk ilerledi ve dikişsiz doğum oldu ,ilkinde kesi olmuştu, ama korkutmak istemem sancı ve ağrı aynı şiddette
Jeatimo Ezgiulucan bence sguat gibi hareket yap yürüyüş yap benim catalda bacaklarım ağrıdı ikinirken 2 ay oldu hala ağrı var hamlik ağrısı
Acemianne__ AnnelikHayali Ezgiulucan Kızlar çünkü bende bunları her yerde okuyodum ama bu kadar etkili olacağını düşünmemiştim 😅 ilk doğumumdu doktor bile şaşırdı sürekli tebrik etti. Lütfen kendinize inanın ve Doğumdan korkuyorsanız asla korkulacak birşey yokmuş son 15 dk dişinizi sıkacaksınız sadece. Rabbim herkese sıkıntısız güzel doğumlar nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🌸
mavi_8 Asudeprenses sancı ve ağrı baş tacı. Kesi ve dikiş olmasa yeterli. İlk doğumda hem kesi hem dikiş vardı çok zorlandım. Teşekkür ederim 🙏🏻