mercimekanneeesi 39+3 haftalgz. Bgn doktor kontrolünde nst ye girdm doktor eğer cuma gününe kadar sancı olmazsa cumartesi sezaryene alcz dedi çok korkuyorum lütfen dua edin normal doğum olsun bana o halde bakacak kımse yok dualarınızı esirgemeyn
Bryunetka mercimekanneeesi Allah yardımcın olsun. Ama hangisi senin için hayırlısı olacaksa rabbim onu nasip etsin ve kolaylık versin. İçinizi ferah tutun ve hayırlısını isteyin 💐
Denizyildizi1 mercimekanneeesi Bende sezeryan istiyorum normaldrn korkuyorum 1 haftadir ağrılarım vardı 25+4 üm daha rahim ağzına falan bakıldı şükür açılma falan yokmuş Rabbim hayırlısını gönlünüzdekini versin🙏🙏🌸Sıcak duş ve ilişki iyi geliyor demişlerdi
butterfly35 mercimekanneeesi hakkında hayırlısı olsun canım inşaAllah sorunsuz bi doğum geçirirsin amin 🤲🏻♥️
mercimekanneeesi Leselis bende anlamadm ilk gebeliğim pek bilgim yok dye aklıma gelmedi bunu sormak eve glnce annem gil de aynısını dedi
Zuzuko Allah gönlünüze göre versin, inşallah evladınız da siz de nasıl sağlıklı olacaksanız öyle olsun. Sezaryene de mecbur kalırsanız inşallah bir günde ayağa kalkarsınız hiç ağrı sancınız olmaz 🙏🏻 Allah kolaylık versin 🙏🏻
Leselis mercimekanneeesi devlet hastaneleri 42 ye kadar bekletiyor doktorun normal doğumdan çok sezaryen destekçisi sanırım
mercimekanneeesi Leselis bence de herkes aynı şeyi dedi nasl hemen sezaryen diyor dediler. Özel hastane ya
Leselis mercimekanneeesi benim ilk gebeliğimde senin gibiydi canım sancı falan yoktu 40+3 de bi anda geldi sancım kolay bi doğum oldu başka doktorlara da mı gitsen
mercimekanneeesi Leselis bebek hareket ediyor, suyum var risk yok bekliyim dglmi kendı gelmesini? İnanın aradm randevu düşmüyr şansıma hep martta var
Leselis mercimekanneeesi bence bekle doktoruna da söyle sancını beklemek istediğini sezaryen son seçenek de
Leselis mercimekanneeesi Korunmasız ilişki ve merdiven çıkmak canım benim sancım korunmasız ilişki olduğu gün geldi