Bende dün test verdm bugün pozitif olduğumu öğrendim. Geçeb sene geçirdim çok ağır geçirmiştim zatürre olmuştum. Şu an sadece boğaz ağrısı ve biraz halsizlik var doktoruma sordum kan sulandırıcı önerdi vitaminlerimi kullanıyorum bol sıvı alıyorum ıhlamur içiyorum. Şimdilik ateş vs yok umarım olmaz da. Doktorum hamilelelrn hafif atlattığını tedirgin olmamam gerektiğini söyledi sizde bol sıvı alın vitamib alın ve dua edelm başka çaremiz yok