Benim de bebeğimin beynin de kist var denildi 17 haftaligim hala geçmemiş . Ben tarama testi de yapmamıştım geçer dedi ama ne bileyim insan endişeleniyor .20 haftalık olduğumda perinatolojiye gidip detaylı olacam . Rabbim sağlık versin evlatlarımıza burdan çok okudum erkek çocuklarda oluyor denildi genelde geçiyor diyorlar.