Merhaba arkadaşlar ben bu siteyi kızım dünyaya gelmeden önce kullanmaya başlamıştım üyelik yapmadan şimdi kızım 1 yaşında. İki gün önce şöyle bişey geldi başıma ayak baş tırnağım mantarlıydı uzun süredir iki gün önce bir yere çarpma sonuçu tırnak aşağıdaki sağlam yerle kalktı bende yarısına ladar kestim çektirme olayından çok korkuyorum hafif sallanıyor çektiemeden bu tırnağı nasıl düşürebilirım sizlerden bu konu hakkında yardım istiyorum vaktinizi aldıysam şimdiden özür dilerim🙏