2 3 gün de bir gelmeye başaladı kızlar sulu kahveringi leke. 1 hafta önce şehir hastanesine gittim kese etrafında kanama alani yok dediler. Sadece kistin var dedi 1 tane. Madem kese alaninda etrafinda kanama yok neden bu kahve lekelerim geliyor anlamış değilim ?