Minigin_annesi0 Kızlar herkes depend diyo büyük ihtimalle depend alcam bende. Kaç tane alsam yeter bir paket 10lu sanırım yeter mi? Başka hasta bezi önerisi olan varsa bekliyorum.
Hazal_kubra12 Minigin_annesi0 2 doğumumdada bı paket yetmişti bana zatn ilk hemsireler hasta bezi koymuştu sonra depend kullandım o bitince kanamamda normle döndü norml orkide gecmistm
cahillesohbetikestim Minigin_annesi0 bir paket depend aldım evde kullandım hastane de hasta bezi verdiler cırtlı olanlardan sezeryan olunca çok işime yaradı onlar eğilmekten kurtuldum
Annee_adayii Ben canped aldım biraz daha hesaplıydı daha kullanmadım ama aynı görünüyor bir paket aldım
mekutlu12 Minigin_annesi0 depend den kesinlikle çok memnun kaldım hem yok gibi hissettiriyo hem sızdı mı derdi yok bir paket yetti o bitene kadar kanamam azalmıştı normal pede geçtim
mercimeginannesiiii Minigin_annesi0 16lı depend aldım. Kaç tane kullanırım bilemiyorum fiyat olarakta uygun olunca bulunsun istedim.
Eliifkc 30+4 haftalığım ve 59 kiloyum şu an büyük beden mi alsam yoksa ortamı bilemedim yardımcı olurmusunuz
Minigin_annesi0 Eliifkc canım Trendyol da kaç kiloysan ona göre dependlerde yazıyo bak istersen geçen gördüm bende
SeviMerveUsta Minigin_annesi0 ben de 1 paket depend aldım yeter diye düşündüm yetmezse de aldırırım artık ☺️
lunam Ben 16lı aldım dependi, fiyat olarak da 10luya 9luya göre daha uyguna geldi https://ty.gl/e44kgh6us8
mrs_elisah Minigin_annesi0 depend😍😍😍 ben ara bezi olarakta 2 3 kat havlu peçete koyuyordum. Kirlendikçe o havlu peçete yi değiştim sürekli. Tabi benim kanamam çoktu. Sezaryen olmuştum sürekli depend değiştirmekle uğraşmak istemedim
Minigin_annesi0 mrs_elisah tamam canım peki bezin üzerine külot giyiliyo mu hastaneye götürsem mi iç çamaşır?
mrs_elisah Minigin_annesi0 ben iç çamaşır götürdüm ama depend zaten Külot gibi olduğu için hiç giymedim. Hatta lohusalık boyunca 30 gün depend kullandım ve hiç üstüne Külot giymedim. Zaten çok rahat Külot gibi