Şimdi bi hafta hesabı yapmayın, doktorunuz kese görmek için ne zaman çağırdı 2 hafta sonra mı? Ya da 4 hafta sonra mı? O zaman gittiğinizde haftanızı öğrenirsiniz. Çünkü geç döllenmeydi erken döllenmeydi derken bu günler haftalar hep değişiyor. Kalp atışı duyduğum haftaya kadar (6hafta+2 gün) ben de hesap yapmadım beta değeri de bazen haftasına göre artmamış oluyor. En rahatı beklemek daha iyi öğrenmiş olursunuz haftayı gittiğinizde 🌸