sedamom00 Ondan çok istiyorum fakat yakınım daki alanlar memnun olmadıklarını söyledi sadece yüzündekileri alıyormuş halı yıkama ya vermektense makine alırım daha iyi diye düşünüyorum memnun musunuz alan var mı?
mercimeginannesiiii sedamom00 Ben arnica aldım canım. İki koltuk takımı, sandalyeler, çay seti , kadife karyola vs vs evde yıkanabilecek her şeyi yıkadım sonuç mükemmeldi 😌 Tavsiye ederim.
Jadeksc sedamom00 arnica kullaniyorum ben de halıdan çok koltuklarda kullaniyorum. Koltuklarin cok kirlenmis oldugunu dusundugumde kosla hali yikama elde deterjaniyla bol sulu kalacak sekilde silip hemen cekiyorum makine ile. Cikan kire her defasinda sasiriyorum biz bunda mi oturuyoruz diye. İki defa evde tadilat vardi koltuklarin ustu ortulu olmasina ragmen inanilmaz bir kir cikmisti icinden. Mumkun degil ki o kirler tozlar silinerek ciksin. 10 yildir kullaniyorum cok memnunum.
sedamom00 Havvaa77 bilmiyorum ki hangisi iyiyse onu almak istiyorum tabi çok pahalı olanından değilde
sedamom00 Havvaa77 internet te göremiyorum ama ihlas çıkmıyor tam olarak fıyatı ne kadar acaba inşallah kocama aldırabilirim ya🥲
sedamom00 Havvaa77 çok pahalıymış 3 bin lira filan olsaymiş arastırmak lazım peki Memnun musunuz guzel temizliyor mu
sedamom00 mercimeginannesiiii bu yine uygunmuş çoğu makineler çok pahalı güzel temizliyor mu halıları halı siliyorsun geri batıyor her zaman da halı yıkama ya veremiyorsun o da pahalanmiş bende halı yıkama Makinesi almaya karar verdim 🥲
mercimeginannesiiii sedamom00 Ben halı yıkamak için almadım halıda nasıl sonuç alınır bilmiyorum. Ama koltukları çok temiz yaptı. Bir takım koltuğum açık krem lekeleri vardı eser kalmadı. Silsem asla böyle temiz olmazdı. Sadece koltuk yıkamak için bile bence fiyatını fazla fazla hakediyor.
Jadeksc sedamom00 evet halıda da memnundum artık kalın halı kullanmadıgım icin halı yıkamayla yıkamiyorum. Ama kullandigim zamanlar yılda iki kez halı yikama makinesiyle yikiyordum bir defa da yikamaciya gonderiyordum.