Cansusahinn benim doktorum korsenin bi faydası yok ama istersen kullan belini sıcak tutar en azından demişti 😅 bende doğum sonrası korsesi almıştım cırt cırtlı bi model ama hiç rahat edemedim ilk bi kaç gün takamadım bile acısına dayanamadım sonraki günler de taktığımda çok az durabiliyodum sezaryenliyim hep dikişleri ağrıttı. Ama şu atlet gibi korselerden vardı evde hep ondan giydim çok rahat ettim hiç acıtmadı rahatsız etmedi bütün gün gece bile onunla durabildim. Ne kadar etki etti bilmiyorum tabi bir aylığım daha karnım eski haline çok yakın baya gitti