Merhaba hanımlar 😊 vakit kaybetmeden hikayeme başlıyorum. Çok şükür sorunsuz ve bolca ödemli hamileliğimden sonra doğumu yaptım.🤰🏻 37.haftadan itibaren her an doğum olabilir modundaydım. Acaba ne zaman gelecek bir an önce gelsin diye düşünürdüm halbuki ne acelem varsa 😅 38.haftamda sancılarım başlamıştı ama düzensiz ve kısa arkalıklarla. Günlerden 16 Aralık haftasonu sınavım vardı ders çalışıyordum 🤓Bir de baktım ki sancılarım geliyor önemsemedim 15 20 dakikada 1 geliyordu gece olunca uyudum saat 3:00’te sancılar beni uyandırdı sanki karnım taş gibi olmuştu uyandım evin içerisinde biraz yürüyüş yaptım sıcak duş aldım abdestimi aldım namaz kıldım kuran okudum saat 7:00 olmuştu kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Kahvaltılıkları Çıkarırken buzdolabını silmeye başladım buzluğa atacağım malzemeleri poşetledim maksat bir şeylerle uğraşıp sancıları unutmak 😅Ama artık sancılarım o kadar artmıştı ki 7 8 dakikada 1 geliyor ve geldiğini anda hiçbir şey yapamıyorum kaskatı kesiliyordum. Yine de bu sancıların doğum sancısı olduğuna karar veremiyordum çünkü babaannemgil belimin de ağrıyacağını söylüyordu ama ben de kesinlikle bel ağrısı yoktu sadece kasıklarım da regl ağrısı ve karnımda sertleşme vardı. Eşimi uyandırdım kahvaltı hazır deyince oda şaşırdı çünkü biz bu kadar erken saatte kahvaltı yapmıyoruz korktu bir şey oldu diye ben de ona sancılarımın olduğunu ama bu sancıların yalancı sancı olabileceğini söyledim. Hastaneye gitmek için hazırlandık Eşime hastane çantasını ve puseti almasına gerek olmadığını söyledim 🙃çünkü doğum sancısı olduğuna inanmıyordum. Bu arada heyecandan kahvaltı yapamıyordum ve sancı geldiği anda hiçbir şey yapılmıyor sadece derin derin nefes alabiliyorum sancı gidince de Hiç sancı çekmemiş gibi hafifliyorsun. Saat 9.30 gibi hastaneye gittik doktorum beni kontrol etti ve 6 cm açıklığın olduğunu hemen yatışı yapılması gerektiğini söyledi. O kadar şaşırmıştım ki hiç böyle bir cevap beklemiyordum. Eşime söyleyince oda çok heyecanlandı ve çok şaşırdı çünkü hiç böyle hayal etmemişti. 🤣 filmlerdeki gibi koştur koştur olmasını bekliyordu😅 Yatışım yapıldı ebe muayeneye geldi ve 7 cm olduğunu söyledi. 15 20 dakika sonra doktorum suyumu patlatmaya geldiğinde 8 cm olmuştu. Eşimi hastane çantası ve puset almaya gönderdim kendime de kızmıştım niye yanıma almadım diye 😤 Sancılarım geldiğinde derin nefes almaya çalışıyordum. Ebe tekrar kontrole Geldiğinde 9-10 santim açılmam olduğunu ve ıkınmam geldiğinde ıkınmamı söyledi. Bu arada sancılarım geldiğinde hiç bağırıp çağırıp enerji kaybetmedim bütün enerjimi ıkınmaya odakladım. Evet artık ıkınma isteğim gelmişti. Derin nefes alıp çenemi göğsüme yaslayıp başladımı ıkınmaya ebe Bebeğin saçlarını görüyorum deyince daha da heyecanlandım ve beni doğumhaneye götürdüler O kadar heyecanlıydım ki titriyordum 🥶Doktorumu görünce çok mutlu oldum bebeğimin geldiğini hissediyordum o sırada epizyo kesisi attı doktorum birde baktım saat 11.20 de oğlum kucağımda doğduğunda Hiç ağlamadı gözlerini açmaya çalışıp etrafa bakıyordu Allah’ım nereden geldim buraya der gibiydi😂 ve bebeğiniz Doğar doğmaz bütün acı yok oluyor. Allah hepinize kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻 şimdi bebeğimle 2 ayı bitirdik ben uykusuz ve yorgun o gaz sancılarıyla mücadele ediyor yıkılmadık ayaktayız 😂 sorularınız varsa çekinmeden yazabilirsiniz ve doğum kilolarınızı dert etmeyin 68 kilodan 92 ye kadar çıktım ama şimdi 74 kiloyum yeterki bebeğiniz ve siz sağlıklı olun 🥰 Bu arada eşim gelene kadar doğumu yapmıştım 🙃🥲