Deletedmom_35 kapıt bardağın altını kesin çol büyük geliyorsa yandanda kesip daraltın biraz sargı bandıyla yapıştırın 2 gün geçtikten sonra hafifler şuan hareketli olduğu içinde çok zor oluyr ilk iki aylık dönem en iyisi birde bardak koyunca bir beden büyük bez kullanınki sıkıp bardak tahriş etmesin 3. Gün bizim geçmişti ama biz 4 güne kadar bardak koymaya devam ettik acımasın diye dikişsizdi bizimki