Gmz5361 Kızlar Adetim 3 gün gecikti ve bugün betam 1,2 çıktı. Geç döllenme olabilir mi? Çünkü normalde 0.100 çıkıyordu
Gmz5361 Cennetkusummm ne güzel adınıza sevindim 😊 ya çok hissetmişyim bu ay düşük çıkınca şaşırdım açıkçası 🙄
Cennetkusummm Gmz5361 eğer adet olmazsan bekle iki gün sonra tekrar ver normalde düzenli mi gecikir mi
Gmz5361 Cennetkusummm düzenlidir en fazla 2 gün gecikiyordu normalde ve ağrım başlıyordu 1 hafta önce o yüzden şüphelenip test yaptım ama hayırlısı