Kızlar 15 gün oldu bebeğimi kaybettim 20 haftalıktı erken doğumla kaybettim ama içimde hasreti çok büyük tekrar anne olmak istiyorum bekle yapma diyolar kimse ne hissettiğimi içimdeki boşluğu anlamıyor sütüm geliyor bebeğim içemiyor neler yaşadığımı anlamıyorlar 😭
Şuan lohusayım evladım cennette beni bekliyor biliyorum ama yeri bomboş elim karnıma gidiyor hissedemiyorum çok acı 😭
Doğumdan sonra kürtaja aldılar benim gibi bunları yaşayıp tekrar hamile kalan var mı ne kadar sürede hamile kaldınız 😥
çok korkuyorum 3 yıl beklemiştik yavrumuzu yine olmayacak diye aklım çıkıyor allahım kimseyi evladıyla sınamasın 😭🤲🏻