Irfan Merhaba güzel anneler ben size birşey soracağım Doğum çantasına biberon ve sut sağma pompası koydunuz mu gerek varmı acaba?
maviananas Irfan doğumu özelde yapacaksanız orda süt sağma makinası oluyor genelde onu kullanırsınız sütünüz olursa da almaya gerek kalmaz diye düşünüyorum
2kizanasi Nolur nolmaz diye koyun, ben almamıştım yanıma (elektrikli makinemi) eşime mecbur manuel aldırmıştım evim 1 saat uzaklıkta olduğu için
Poyrazin_annesi Biberon koydum aama süt sagma makınası almadm. Gerekırse o gün eczaneden fln eşim alcak
Irfan Benimde manüel var bebek doyduktan sonra tekrr sut dolacağı için boşa akmasın dedim ama bilemedim annemde bebek emer kızım gerek yok dedi size danışmak istedim 😊
Kubrailkan Bende koymayı dusunuyorum evimde uzak zaten. Eczane yakın ama o an el altında olması daha iyi 🥰