Herkese hayırlı günler 13+1 günlüğüz şimdi doktordan geldik ikili test için gittik doktorumuz cinsiyet tahmini yapmak istedi ama asla göstermedi bacakları kapalıydı uğraştık ama olmadı 😬doktorumuz genelde kızlar kapatıyor dedi sizler kaçıncı haftada öğrendiniz 🥰 bebekleriniz kapatmış mıydı