Fatmanurtok İnternette yapılabilir yazıyor 2,5 aylık gebeyim yaptıranlar varsa deneyimlerini paylaşabilirler mi ?
Asyaaa35 Fatmanurtok hamileliğimden öncede yaptırıyordum hiç ara vermedim hamileliğimdede gidiyorum herhangi bi yan etkisi yok kendini cok kasma sadece göbek büyüdükten sonra kendini göremiyorsun zaten o yuzden agda en rahatı
Mysaa Fatmanurtok son zamanlara doğru Eğer göbeğinizede yaptırıyorsanız o yapılmıyor onun harici yapılır canım neden yapılmasın . Göbekde son aylarda bebek huzursuz olabilir gibisinden bazı kuaförler yapmıyor yapan var mı bilmem de tabi 😊
maviananas Fatmanurtok Mysaa bende 32. Haftadayım yaptırıyorum ama pek önerilmiyor doğumu tetikliyormuş diye duydum bir ebeden.
Fatmanurtok Mysaa Genital bölge için gitmeyi düşünüyorum çünkü bir kaç ay sonra karnımdan kendim yapamıycam doktora danıştınız mı doktorlar ne diyor bu konuda
Mysaa Fatmanurtok danışmadım kişişel temizlk için ne diyebilir ki forumda hemen hemen herkes son zamanlarında kendi illaki yapamıyorsa mecbur agdaya gidiyordu bi zararı olmaz yani vucuda giren bişey olmadığı için tereddüt etmeyin
Mysaa maviananas tam en başta dediğim gibi eğer göbeğine yaptırıyorsan yaptırma göbek olarak dogumu tetikliyor diye önerilmiyor bebege uyarı gidiyor huzursuz oluyor onun harici sorun olmaz canım 🙂
maviananas Mysaa ben özellikle özel bölgeden yapıldığında tetikliyor diye duydum. Her yaptığımda korka korka yapıyorum acaba bir şey olur mu diye
Mysaa maviananas yani o şekilde hiç duymadım canım bildiğim hep göbek istersen doktoruna sor bu şekilde biraz kafam karıştı dersin illaki bişey söyler canım bizde aydınlanırız bende yok da forumdaki arkdaslar adına 😊
maviananas Mysaa internetten bakınca bile çıkıyor özel bölgede risk oluşturduğu. doktoruma sormak benim de aklımda son haftalara geldiğim için soracağım yanlış bir şey yapmak istemiyorum
Mysaa maviananas tabiki aklınızda kalcagına size en net bilgiyi vercek kişiye danışın ama ben hiç duymadım çevremde giden çok kişi oldu insallah öyle birsey de olmaz
maviananas Mysaa benimde çevremdeki bir çok kişi gidiyor ama onların basına gelmedi diye benim başıma gelmez diye bir şey yok diye düşünüyorum içim rahat etsin diye soracağım
bebislerimi_buyutuyorum Fatmanurtok ben bekarlıktan beridir yapıyorum zaten en sağlıklısı ve hijyenik olan şuan ağda ilk defa alacaksan ertesi gün sivilcelenme yapabilir ama çok rahat edeceksin keşke daha önceden yapsaydım diyeceksin