Candyy
Bnm de iki gün yatış oldu işte ciktik bugün şükür kontrol olduk Allah’ıma sukur ler olsun. Bizimde kahverengi akıntıya döndü bizim kanama alanımız da yok galiba rahim ağzında kanama denildi bnde aynı bişey yapmayıp yatıyorum sadece inşallah geçer bu günler canım sağ salim evlatlarimiza kavuşuruz 🤲