Deniz_yildizi Arkadaşlar biz üzüm kadarız 8+5iz ama baya bildiginiz göbegim çıktı. Önceden de vardı biraz ama oturunca filan katlanıyordu artık katlanmıyor😃 Bugün kayınvalidem göbegin hafiften belli olmaya başkamış dedi:) Ayrıca doktorumuz ikiz olabilir demişti yarın belli olucak bakalım tek mi çift mi😃 Acaba göbek mi bebek mi 😁
gevezeyazar1 Deniz_yildizi heves kırmak istemem ama göbek olabilir bende 11 haftalık hamileyim ve göbeğim var ama normal göbek 🤣🤣
Busrasahin7714 Deniz_yildizi ikiz bebek ise eger benim doktorum ikiz bebekte 8 hafta ustune koyucaksin dedi. Yani mesela ben suan 28 haftalik hamileyim ikizlere ama normal bir tek gebeligin 36 haftalik hali gibiymis vucudum. Seninde eger ikizse suan 16 haftalik bir gobek olmasi gerekiyor
Harunnisa Deniz_yildizi bendede göbek vardi ve suan 19 haftaligim karnim 6-7 aylik gibi son aylarimi dusunemiyorum ikizde olabilir ama sanmam bende ikiz sandim ama tek çıktı
Usakli64 Deniz_yildizi ikiz olup olmadigi daha onceden belli olmadi mi ki neden 9. Haftaya belli olurmus?
Me_Lek Ayyy canim ne tatli masallah mutlaka yaz buraya olurmu ikizinmi olucak diye merak ettim belkide o yüzden erken cikti😍 biz 9+6 hic göbegimiz yok kusmalardan kilo verdim hatta 🙊
Deniz_yildizi Me_Lek doktora 2 kez gittik daha :) 1.snde cok ufaktı doktor zat zor gördü😂 2.sinde 2 tane gibi görüyorum ama plesentası da olabilir dedi 😃
Deniz_yildizi Busrasahin7714 yaaa 😃😃🙈 eger ikizse ben o zaman 18 haftalık gibim oluyorum 😱😁 Hayırlısı olsn ama baya var bence göbüş 😂
Deniz_yildizi Harunnisa bizimkide muhtemeln tek ama göbeğim çıkınca bende ikiz galiba demeye başladım 😎 Biraz hızlı gidiyoz galiba 😂
Deniz_yildizi Usakli64 araya bayram tatili girdi :( enson bayramdan önceki hafta gitmiştik 6 haftalıktık☺️
bebisimbenmmm Deniz_yildizi belki sizin erken basladi ama ilk haftalar benim de öyle oldu ama 4 5 . aya girince hic höbek kalmadı ilk aylar cok gaz oluşuyor belkinondan oyle gelmiş olabilir 😊
balinannesi20 10+2 yim bende de göbek çıktı herkes ikiz mi diye sorup duruyor eltimin çoçukları 3.ayda ikiz olduğu ortaya çıktı başta tek bebekti şimdi bizimde içimize bir merak düştü 😂
Deniz_yildizi balinannesi20 ya aslında ikiz çok güzel birşey ama biraz gözümü korkutuyo 1 tanesi bile ne kadar emek istiyo bi de iki tane aynı anda 😂 Ama ben ikiz olsun istiyorum valla😁
Ezgi14 Deniz_yildizi muhtemelen gobek canm o haftada disardan belli olmayacak kadar kucuk ve 12. Haftaya kadar karninda degilde uyluk kemiginin arkasinda korunmasi icin
Usakli64 Deniz_yildizi hakkinizda hayirlisi olsun insallah. Benim de iki kese vardi 7. Haftada belli oldu biri boştu. Saglikolsun ☺
balinannesi20 Deniz_yildizi evet çok zor ama gülmeye emeklemeye başlayınca o kadar tatlı oluyorlarki imrenerek bakıyoruz eşimle 🤗 eşim ve ailelerimiz ikiz olsun diye dua ediyor bakalım Rabbim hayırlısını versin🤲🏻🤗
Deniz_yildizi balinannesi20 allah saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin inşallah ☺️🙏🏻 İnşallah bizimde ikizdir zorlukları elbet vardır ama çokta tatlılar ♥️😁
Deniz_yildizi Usakli64 geçmişler olsun. Bizimki de muhtemelen plesentası bence ama insan hevesleniyo işte :)
balinannesi20 Deniz_yildizi amin inşallah 🤲🏻 Sizinde sağlıcakla hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin🤗🤲🏻