Hfsshhgg Duy_gu bişey sorucam bu kararma iç bölgesin demi oluyor yoksa dışta mi yani cervesin demi cnki bn beyaz tenliyim ama oran esmer anlamadım gtti
Duy_gu Hfsshhgg iç. Bölgesini nasıl anlayabiliriz ki dışta oluyor bende bembeyaz tene sahibim ama orası karar dı baya
Hfsshhgg Duy_gu büyük ihtimal orası hep kapalı kaldığı içinde öyle olabilir iç bolgesi derken şeyi kast etim nasi diyim ayrım varya iki ayrım tobe biraz açık oldu ama