Bebikomm Kızlar ne zamandır böyle ağrım olmuyordu bugün 12 ye girdik kasıklarım çok ağrıyor uzandım yatıyorum öyle normal mi bu sizce
anneyimmm42 Bebikomm bende 11+4 deyim kuzum bugün sağ kasıkta batma var . Rahim genişliyor bebek büyüyor doktorum normal dedi 🤲💐🤰
tazebiranne_hg04 Bebikomm eğer ağrınız dayanılmaz derecedeyse çok ağrılıysa mutlaka doktorunuza durumu bildirin