Bfbfbfe ben ilk kizimi ve ikinci kizimi özel hastanede dogum yaptim ve yapacagim . Ilk kizimda saat 8de beni hazırladılar damar yolum falan takıldı ameliyathaneye alindim. Iğnem vuruldu yattim zaten ameliyat bana 10 dakika gibi geldi geçti hic anlamadim. Ameliyattan ciktim doktoruma dedim benim hiç cisim gelmiyor yani normal mi diye . Meğer bende sonda takıliymis ebeler gelip gidip değişmiş basında ama ben fark etmedim. Yani benim ameliyat sırasında iğneden sonra takilmis gene oyle olur. Çıkartırken gene varlığını biliyordum ya sondanın tedirgin oldum. Ebeye dedim acır mi diye " sondayı çıkarıp " bu mu " diye göstermişti . Yani ne takıldığını ne çıktığını hicbirsey hissetmedim 🤗🙏