Ozlem2206 tamam canım çok sağol bende hani ilk zamanlar bilemem sürekli pislenir değiştiririm gibi düşündüm az mı gelir acaba değişimi tabi yıkycaz ama belki tek olurum sezeryan olur belki 3,4 yeni doğan takımı az mı gelir diye düşündüm işte aslında onu öğrenmek istedim evet 15 gün giyiyorlar ama bazıları 3,4 kez değiştiriyorum diyor üstünü bir de bizim mayısa denk geliyor doğum