Anneler hani sezaryen olunca dikiş olan kısım varya benim ilk gebeliğimde yeri tam anlatmak için öyle anlattım neyse işte orası iki gündur kalp atışı gibi atıp duruyor sürekli acaba üşüttüğüm için mi oluyor yoksa başka bisey olabilir mi yaşayan var mı