Merhabalar kizlar ben 29 haftalik hamileyim doktorum bebeğin 2 hafta önden gittiğini ve doğum tarihinin mayis başı değil de Nisan ortasindan sonra olabileceğini söyledi buna göre ben 32inci haftada doğum iznine ayrılıp doğum öncesi 8 hafta iznimi kullanmak istiyorum peki sizce suan çıkartacakmi izne beni yoksa yine 32 de çıkartıp doğum erken olacağı iicn 2 hafta yanacakmi çünkü doğum yaptıktan sonra doğum öncesi kalanlar aktarımiyor rapor suz