N_75 hastaneye gittiniz mi. 30 haftada benimde su gibi kan aktı. Acile gittim, ekstra Bi müdehale yapmadı nst kontrol falan yapıldı Bi açıklık falan yok çok şükür. Oyüzden ekstra Bi ilaç vermedi. Leke gibi ara ara geliyor. Plesentam aşağıda ondan diye düşündük.bebekte hareketliydi çok dönerken incitmiş de olabilir dedi. Bi kanama alanı vs yok. Süresiz yatış önerdi kontrol amaçlı ama evde çocuğum var diye imza atıp eve geldim mecburen. Size ne dendi? Ağır iş yapma eğilip kalkma ağır kaldırma sırt üstü yat dediler. Bana.