merhaba herkese. öncelikle sağlıkla kucaklarımıza almak nasip olsun. ben de henüz yeniyim 9+3 ama çok hararetli belirtiler yaşıyorum.ok şükür genel olarak her şey normal ama erken doğumdan cok korkuyorum 🥲 şöyle hayırlısıyla 36-37 leri görsek keşke❣️