C1-bebek Yasminn0707 ilk yaptım negatif sonra kan yaptım yine negatif sonra yaptım silik sonra doktora gittim kan istedi gebelik onaylandı 😂😂
C1-bebek Yasminn0707 aşırı bulantı baş dönmesi halsizdim koronayım diye düşündüm sonra hasta olmadım bende gecikiyor ara ara gebeyim diye düşünmedim sonra işte olmuşum 😂şuanda deli gibi yiyorum doymuyorum hiçççç doymuyorum ölcem aç aç
C1-bebek Yasminn0707 resmî yok sildim ya ama bu attığının aynısı silik belli belirsiz yanımdakiler hep yok dedi bir grup var dedi herkes böyle birbirine var yok yaptılar 😂ama silikten sonra kanda çıktı mesala ilk yaptım silik degildi Kanada’da çıkmadı
Glzz Yasminn0707 Allah razı olsun canım alırsn güzel sonuçç kanda cok az ckmişti hanilesn demek için ble erkendi bende acele etme kan vermekde 🤲🏻Hayırlı sonclar inşallah
Yasminn0707 Glzz öyle sabrın sonu selamet olur inşallah beklicem bi kaç gün sonra kan verip değerlerim yükselince doktora gidicem inşallah
C1-bebek Yasminn0707 320 üstüydü İnan hiç sevinçten doktor odasından ansızım çıktım eşim dışarda idi beklemiyorduk korunuyordum çünkü 😀